راهنمای سفر دارمانیا
اگر قصد دارید با استفاده از خدمات «دارمانیا» سفری لذتبخش و بدون دغدغه به جزیره زیبای کیش داشته باشید، این راهنما دقیقاً برای شما تهیه شده است. ما فرآیندی ساده و شفاف طراحی کردهایم تا بتوانید با آسودگی خاطر، سفر خود را برنامهریزی و تجربه کنید. سفر شما از دریافت اعتبار آغاز میشود و تا ثبت تجربه سفر پس از بازگشت ادامه دارد.
در ابتدا میتوانید از طریق واتساپ با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و هرگونه سوال یا ابهام خود را پیش از تکمیل فرم مطرح کنید. پس از دریافت اعتبار، با تکمیل فرم سفر اطلاعات لازم را ثبت میکنید. پشتیبان اختصاصی شما معمولاً در کمتر از ۲۴ ساعت تماس خواهد گرفت. پس از تأیید برنامه، میتوانید وارد بخش تفریحات شوید و از بین لیست متنوعی از گزینهها، تفریحات مورد علاقهتان را بهصورت آنلاین انتخاب و هزینه آن را از اعتبار خود پرداخت کنید. تمامی مراحل بهگونهای طراحی شدهاند که شما با کمترین تعامل مستقیم، بهترین خدمات را دریافت کنید.
هر مرحله از سفر با دارمانیا
ویژه گروه مالی بانک پاسارگاد
گام اول
دریافت اعتبار پاد به صورت هدیه و یا رفاه سازمانی
گام دوم
تکمیل اطلاعات زمانی سفر در صفحه اصلی دارمانیا
گام سوم
گفتگوی آنلاین با پشتیبانان به منظور دریافت اطلاعات و پیشنهادات ویژه دارمانیا
گام چهارم یا سوم
گفتگوی آنلاین با پشتیبانان به منظور دریافت اطلاعات و پیشنهادات ویژه دارمانیا
گام پنجم
در صورت ثبت نام از طریق فرم به صورت دستی، اطلاعات پرداخت از طریق کیف پول برای مسافر، پیامک و یا از طریق پشتیبان ارسال خواهد شد.
گام ششم
ثبت تجربه سفر
تجربه سفر
پس از نهایی شدن برنامه سفر و رزرو تفریحات مورد نظر، همه چیز برای یک تجربه بهیادماندنی در جزیره کیش آماده است. اما خدمات ما در این نقطه به پایان نمیرسد. در طول مدت اقامت شما، پشتیبانان ما از طریق واتساپ همراهتان خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی، پاسخگو باشند. هدف ما این است که هیچ دغدغهای در مسیر سفر برای شما باقی نماند و تمام تمرکزتان بر لذت بردن از لحظات باشد.
در پایان سفر، از شما دعوت میشود تا تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. این مرحله نهتنها به ما کمک میکند کیفیت خدمات را ارتقا دهیم، بلکه به سایر مسافران نیز در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد. ثبت تجربه میتواند شامل نظر، پیشنهاد، عکس یا هر محتوای مفیدی باشد که مایلید در اختیار دیگران قرار گیرد. ما قدردان بازخورد شما هستیم و همیشه تلاش میکنیم تجربهای بهتر از قبل ارائه دهیم.